21 October 2007

Arzularım şehid oldu, ezizim..

Ellerini yad elinde görünce
Arzularım şehid oldu, ezizim!
Kaş öleydim bele ömür sürünce
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Xeyalımın balasına anasan,
Hesret seni üşüdende donasan,
Yetim qoydun çocuğunu, yanasan,
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Xeyalımı saçlarına yaxaydım,
Gözlerinden damcı-damcı axaydım,
Sen bilmeden yene sene baxaydım,
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Ümidlerim kederimle yarışır,
Sevgim indi göz yaşıma qarışır,
Qismetiyle axır yene barışır,
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Hey arxanca külek olub esmişem,
Dileyimin arxasınca gezmişem,
Yarı yolda bu dünyaya besmişem
Arzularım şehid oldu, ezizim..

Birdefelik yatdı bextim durmadı,
Bext adlanan sözün özü qurmadı,
Heyat neden son sözümü sormadı?!
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Çox namuslu özün atdı qayadan,
Qızıl çıxmaz sarı rengli boyadan,
Senin zatın xarab çıxıb mayadan,
Arzularım şehid oldu, ezizim!

Müellif: Ceyhun TAMER (Qurbanov)
BDU Hüquq

P.S.
Ümidimi qollarına alsana
Arzularım şehid oldu, ezizim!
Son menzile haydı yola salsana
Arzularım şehid oldu, ezizim...


No comments: